9 lipca 2016

NOWE OTWARCIE

No witajcie po...
roku!

   Tak, to już rok nic tutaj nie pisałam. Zrobiłam sobie przerwę od dotychczasowej aktywności w internetowym świecie i ci, którzy są ze mną od dłuższego czasu, pewnie domyślają się, o co chodzi. Dla tych z Was, co dopiero mnie poznają, niech podpowiedzią będą hasła: DRAPIEŻCY i DELIKATNOŚC.
   Przez ten czas wiele się u mnie zmieniło. Dojrzałam do pewnych rzeczy, uświadomiłam sobie bardziej koniecznośc Bożej pomocy w życiu, tyłam, chudłam, chorowałam, wracałam do zdrowia, stwierdziłam wyższośc żelek nad czekoladą i herbaty nad mlekiem...ale nie o tym chciałam napisac. Ściągnęły mnie tu pobudki dzielenia się, rozwijania swoich umiejętności oraz wewnętrznego przynaglenia do krzewienia dobra, prawdy, piękna, radości i miłości - to jest TO, co pragnę zawrzec w swoich postach, TA materia, na której będzie opierał się mój blog. Mam nadzieję z Bożą pomocą właśnie go prowadzic.


   Kwestię dotyczącą wprowadzenia w dalsze pisanie uważam za zamkniętą - nie chodzi przecież o to, bym się rozpisywała nadmiernie. Oczekujcie więc na nowe posty, które już wkrótce. Rozsyłajcie o tym wieśc po znajomych, rodzinie, nieznajomych, kolegach, koleżankach, forach internetowych, kotach, delfinach i bardziej inteligentnych stworzeniach XD
   To tyle...do napisania Kochani!
MARISSOO
Maria Sokołowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz