25 października 2014

Liść z wietrzykiem w walcu płyną i wirują w rytm wróblich pastorałów.

Witajcie kochani!
Cóż za cudowną jesień mamy! Liście pozłacane wystawiają swe główki do okien, które skrywają ciepły, przytulny, rodzinny dom. Ranna mgła tworząca seraficzne powietrze, zdaje się być aniołem ludzkich marzycielskich snów. A pajęczyny misternie przeplatają się ze łzami wysmukłej, drugiej, widzialnej w czystych sercach rzeczywistości.
Tak, jest pięknie.
   Szkoda, że tego piękna nie dostrzegają niektórzy ludzie. Tak bardzo bym chciała, żeby wszyscy zachwycali się każdą ułamaną gałązką na chodniku. Każdym leżącym listkiem na kamieniu. Każdą drobną, pozornie szarą, monotonną rzeczą.






    Parę informacji do przekazania:

- Mam do Was taką kochaną prośbę!
Moja przyjaciółka przedwczoraj wyszła ze szpitala i dowiedziała się, że ma za małe serduszko i jego arytmię. Marzę o tym, żeby za jakiś czas miała zbyt wielkie serduszko - od miłości <3
Proszę Was o modlitwę za nią.
- Zwracam się do portalu Pudelek.pl z prośbą, o nie używanie w swoich artykułach, na mój temat określeń ,,blog modowy'', ,,stylizacje'' w stosunku do tego, co umieszczam w swoich wpisach na blogu, ponieważ nie prowadzę bloga zajmującego się modą i nie jest moim celem ukazywanie ,,modowych stylizacji''.

- W związku z zaistniałymi sytuacjami powtarzam, że nie prowadzę żadnego funpage'a o mnie. Posiadam tylko prywatne konto na Facebooku oraz portalu Ask.fm (http://ask.fm/genevieve1997)

-  Serdecznie zachęcam Was do przeczytania, świadomych i dopiero uświadamianych patriotów: ,,100 kłamstw J.T.Grossa o żydowskich sąsiadach i Jedwabnem'' J.R.Nowaka, ,,Masoneria polska 2012'' Stanisław Krajski (to dla lepszego poznania sukcesów PO, jej powiązania z lewicą oraz dla zrozumienia uprawianej dzisiejszej polityki).


     Umieszczam dla Was wiersz, który opowiada o obecnej sytuacji społecznej praktycznie całego świata.

,,ARIA RZEŹNI...’’



Dziś człowiek musi
podjąc decyzyjnie
decyzję o temacie
decydującym.


Dzisiaj człowiek znaczy
tyle, co w trzewiach
bez-umyślnego
krakowskiego stwora.



Dziś człowiek jest
trutką na myszy,
strutą przez to własną
trucizną-niewidką.


Dzisiaj człowiek jest
wolną marionetką
wypartą z jestestwa
przyrodzonego.



Dziś – współcześnie






Maria Sokołowska 17 lat


03.09.2014 r.


     W piątek wybrałam się z przyjaciółką do niedawno otwartej kawiarni. Jest niezwykle klimatyczna i pełna uroku. Jej wystrój jest połączeniem nowoczesnych elementów i klasycznego stylu vintage (mojego ulubionego:3). Całej przyjemnej atmosfery kawiarni dopełnia muzyka jazzowa, która moim zdaniem stanowi idealne połączenie dla pogawędeki  przy pysznej kawie i ciastku.









UŚMIECH DLA WAS <3
UŚMIECH DLA WAS <3


     I jeszcze wiersz na ,,do zobaczenia'' <3
Pamiętajcie kochani, że świat jest piękny. Nieważne, co Wam będą mówić, wmawiać, do czego namawiać i jak będą przemawiać - JEST! Czyste serca to widzą, a zaślepionym trzeba pomóc widzieć.

,,Cisza''

To nie jest głucha,
bezduszna cisza,
ten czas, między
stanem wrażenia.

To jest czasowość,
gdy skradam się
w świt ogołocony
z przewinień świata.

Wtedy, gdy mijam
kamień nie omijając,
bo tka ten świt.
... bo żyje.

Gdy wdycham proroctwa
uwite w ciszy
przez mniszki, lekarzy
gorczycy kwiecia.

To nie jest głucha,
bezduszna cisza.
To egzystencja
czasu aniołów.




Maria Sokołowska 17lat
17.09.2014 r.


7 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuje za wiersze. Cieszę się, że jesteś pogodna. Już wkrótce święto Wszystkich Świętych. Nie wiem jak ty, ale ja bardzo lubię te cmentarze rozświetlone zniczami. Ten półmrok i tlące światło wyglądają bardzo klimatycznie. Jest to też świetna okazja do spotkań rodzinnych. Łask od Ducha Świętego dla Twojej przyjaciółki, ciebie i rodziny.

    PS.Oczywiście pomodlę się za twoją koleżankę. Tym razem mam też prośbę. Jak możesz to wklej na asku link do akcji pro-life

    https://www.facebook.com/marywagnerpolsce

    No i kolejna prośba. Proszę cię, jeśli możesz to zerknij na to i napisz co o tym myślisz? Jest to album komiksowy. O bitwie pod Mohaczem w 1526 roku. Prawdopodobnie najlepszy w tej tematyce jaki kiedykolwiek się ukazał.

    http://coryllus.pl/?wpsc-product=swiete-krolestwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wszystko, a w szczególności za modlitwę w intencji mojej przyjaciółki <3

    Bardzo lubię Święto Wszystkich Świętych. Niestety, powszechne stało się Halloween, które przez niektórych traktowane jest, jako zamiennik Święta Wszystkich Świętych :'(

    http://ask.fm/genevieve1997/answer/119702047559

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Haloween...Czyli zabawa w zło, pełna kłamstwa, podniesiona do rangi pop.

      Nie martw się.

      Św. Franciszek mawiał:

      Roskosz krótka, kara wieczna
      Małe cierpienie, chwała nieskończona
      Wielu powołanych, mało wybranych
      Wszystkim odpłata

      Swoją drogą gratuluję odważnej decyzji z połowinkami. Ja sam nie piję i wiem ile to wymaga wyrzeczeń. Z tego powodu nie byłem na studnówce.

      Usuń
  3. Marysiu! Odwiedzam Cię pierwszy raz, dopiero na portalu Stefczyk.info przeczytałam, że prowadzisz blog! Zaimponowałaś mi odwagą odnośnie incydentu z p. Tuskiem i imponujesz nadal-jesteś odważną dziewczyną, która nie przyjmuje bezrefleksyjnie tego, co wszyscy dookoła podsuwają to się dzisiaj tak ceni! Nie boisz się przyznawać do wiary-też jestem wierząca, jestem katoliczką i jestem z tego dumna i nie zamierzam tego ukrywać ani się wstydzić, bo nie ma czego! Nie dość, że piękne zdjęcia(jesteś bardzo fotogeniczna!) to opatrzone wierszami i pięknymi refleksjami! Będę Cię odwiedzać Marysiu, powodzenia piękna, odważna istoto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaa, "funpage". Rzeczywiście byłby z tego niezły fun, jeszcze większy niż z tego bloga. Każdą psią kupą czy chodnikiem obrzyganym po piątkowych melanżach też się tak zachwycasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. To że piszesz wiersze, świadczy o dużej wrażliwości. Nie zawsze widocznej na zewnątrz. Kiedys tez dużo pisałem, teraz trochę mniej. Ostatni wiersz jaki stworzyłem jest także o sytuacji na świecie, a dokładniej na Ukrainie. Czy mogę Ciebie prosić o opinię? W wielu wersach będzie dla Ciebie niezrozumiały, bo opisuje zachowania ludzi, których bardzo rzadko spotykasz i w miejscach, które bardzo rzadko odwiedzasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twoja wiara w Boga :)

    OdpowiedzUsuń