13 lipca 2014

Plaża, zaczarowany dąb i miejsca okryte chwałą

     Witajcie Kochani!
     Dzisiejszy post będzie wakacyjny, z racji, że mamy ...WAKACJE :D
Hahahaha tak, mamy wakacje, z czego wszyscy (przynajmniej tak mi się wydaje) się cieszą :)
Jest tak wspaniale, że aż nie wiem od czego zacząc. Hmmm najlepiej będzie, jak dodam parę zdjęc i opiszę krótko dwa/trzy fantastyczne miejsca i byc może ktoś zechce pojechac do nich :3
Zapraszam do miłego przeczytania :)











Chciałam Wam bardzo opisac pewne cudowne miejsce, które dobrze znacie i aż mi wstyd, że dopiero je zobaczyłam, a mianowicie Naszą stolicę!
     Warszawa jest tak piękna, że podczas przechadzek jej ulicami zarówno przy perłowym zachodzie słońca, jak i chłodnym porankiem, czy też w rozpływające się południe, jej widok zapiera dech w piersiach. Niezwykłe, krużgankowe zdobienia budynków, delikatne, kremowe barwy sprawiają, że czasy dawne wracają do współczesnych przechodniów. Tablice upamiętniające walczących, ginących podczas powstania warszawskiego, pojawiające się na każdym kroku przywołują na myśl odgłosy walk, patriotyczne wyczyny Naszych przodków. Stąpając po każdej alei ma się świadomośc, że porusza się po cmentarzu Bohaterów Narodowych, którzy walczyli o wolną Polskę.
     To wszystko wywiera ogromne wrażenie oraz nadaje niesamowitą atmosferę, niespotykaną nigdzie indziej.








     240 km od Warszawy znajduje się pewne cudowne miejsce i to cudowne w dosłownym znaczeniu - Sokółka.
     W tejże miejscowości możemy zachwycac się jednym z największych prezentów danym Naszej Ojczyźnie od Pana Boga - Cudem Eucharystycznym! (Cud ten stał się w 2008 r.)

,,Przeprowadzone badania dowiodły, że do konsekrowanego Komunikantu nie została dołączona żadna inna substancja, lecz, że Jego fragment przybrał postac tkanki mięśnia sercowego człowieka w stanie agonii. Tego rodzaju zjawiska nie wyjaśniają nauki przyrodnicze, natomiast nauka Kościoła mówi nam, że poddana badaniom Hostia jest Ciałem samego Chrystusana na mocy Jego własnych słów wypowiedzianych podczas Ostatniej Wieczerzy''      (,,Eucharystyczne wydarzenie w Sokółce'')



Cud ten jest namacalnym dowodem na rzeczywistą obecnośc Chrystusa w Najświętszym Sakramencie. Nam, chrześcijanom pomaga pogłębic wiarę oraz przepełnia dusze radością.
     Dla mnie zaszczytem było czuc obecnośc Żywego Boga w inny sposób niż dotychczas. Tak wielkiego przeżycia duchowego nie doświadczyłam nawet w Lanciano (w tej włoskiej miejscowości również zdarzył się Cud Eucharystyczny).

(więcej na stronie   http://www.sokolka.archibial.pl/wydarzenie_eucharystyczne/  )

(Kościół w którym znajduje się Cud Eucharystyczny - Sokółka)




     Byłam również w tzw. Świętej wodzie. Obok kaplicy, źródełka z tą wodą jest także góra, na której stoi tysiące krzyży zaniesionych z różnymi intencjami przez pielgrzymów. Miejsce to jest niedaleko Sokółki.
http://swietawoda.eu/sanktuarium-swieta-woda/


(źródełko ,,Święta woda'')



     (góra krzyży przy Świętej wodzie)






Udanych dalszych części wakacji!
Z Panem Bogiem :)

14 komentarzy:

  1. Gdzie znalazłaś takie grube drzewo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech to pozostanie tajemnicą ;3
      Powiem tylko, że łąka, na której stoi jest prześliczna i pełna sekretów ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zachwycająca, jak zawsze, a Polska jest przepiękna. Zarówno ta pozywana na zdjęciach jak i poznawana na co dzień. Byłem w Sokółce w tym kościele, ale jeszcze zanim stało się ono sanktuarium. Wielu łask Ducha świętego dla Ciebie i rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć skąd ta długa biała sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Marysiu, pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci wspaniałych wakacji :) Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka,uwielbiam maxi! zdradzisz gdzie ją upolowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahah :) Nie mogę z twojego zdjęcia na samej górze :D :) Ja myślałem że Ty pokazujesz środkowy palec, a ty się tak za włosy trzymasz :P Później pomyślałem że ty wstawiłaś jakiś ślubny post - biała sukienka na piasku, myślałem zaraz wyskoczy pan młody, a tu kolejne zdjęcie i wogóle jakaś tematyka wakacyjna :) i dopiero zjażyłem o co kamą więc fajnie że wakacjujesz, ja sobie wolę komputer i nic pozatym. A tak pozatym - WEŚ TY SIĘ W KOŃCU UŚMIECHNIJ a nie masz zawsze jakieś takie miny jakbyś się na ring bokserski wybierała. Powiedz mi ciebie nie bolą ręce od tej pierścionko - branzoletki ? Bo mi się wydaje że od tego można palce połamać :P A tak pozatym zrobiłabyś sobie jakieś takich kilka zdjęć w jakiś czarnych okularach i jakiś pastelowych kolorach - tak jak większość blogerek ma takie jakieś fajne zdjęcia takie jakieś kolorowe :) wiesz z fajnych kątów porobione jakieś takie artystyczne? Plisssssssss :) Miłoby było popatrzyć na ciebie w takich fajnych kolorach :) Mogłabyś coś więcej napisać o wakacjach. Myślisz już o jakiś studiach? Może byś coś napisała? Pozdrawiam Twój głupi Dave :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobrze, sukienka z H&M ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci dziecko, żeby w końcu znalazła tę klepkę, którą zgubiłaś xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Żebyś*


    Nawet literki uciekają od Ciebie. To przez Twoją grafomanię. :-(

    OdpowiedzUsuń